Training Klantbeleving

Training KlantbelevingKlantbeleving: voeg waarde toe en verwonder

Betalen voor de verzending van je online bestelling? Een week wachten tot je de offerte in je mailbox vindt? Daar nemen klanten geen genoegen meer mee. Het service-level is de laatste jaren enorm gestegen. Doordat er veel aanbod is, is er ook veel keuze. Klanten hebben het voor het uitkiezen. Organisaties doen hun best om niet achterop te raken. Ze verzinnen soms de gekste acties om maar op te vallen.

Hoe zorg je ervoor dat klanten bij jou (terug)komen? Hoe klantvriendelijk en klantgericht ben jij eigenlijk? In de training Klantbeleving leer je hoe je een duurzame band opbouwt met je klant. Je komt alles te weten over jullie sterke punten en uitdagingen op het gebied van klantbeleving. We onderzoeken welke waarde jullie toevoegen en hoe je jullie klanten aan je kan verbinden.

De training Klantbeleving wordt incompany gegeven en op maat aangeboden.

Geïnteresseerd in de training Klantbeleving? Vul hiernaast het offerteaanvraagformulier in en wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

Meer achtergrondinformatie lezen over deze training? Download hier het PDF bestand

De training Klantbeleving wordt georganiseerd vanuit ZakelijkeTrainer.nl.

Referenties ZakelijkeTrainingen.nl